Nazilli Lisesi uluslararası Erasmus+ projesini tamamladı
Nazilli Lisesi, Polonya koordinatörlüğünde yürütülen 'Let’s Cross the Barriers Through Talent Together' (Engelleri Yetenekle Birlikte Aşalım) isimli Erasmus+ projesini başarıyla tamamladı. Projenin temel hedefi, öğrencilerin spor, sanat ve edebiyat alanlarındaki yeteneklerini destekleyerek okuldaki başarılarını artırmaktı.
Projenin yürütülmesi ve katılımcılar
Proje, Nazilli Lisesi İngilizce Öğretmeni Aylin Oruç koordinatörlüğünde yürütüldü. Öğrenci ve öğretmenler proje kapsamında Polonya, Çek Cumhuriyeti, Türkiye ve Hollanda'da gerçekleştirilen eğitim faaliyetlerine katıldı. Eğitimler; öğrencilerin yeteneklerini geliştirmeye yönelik uygulamalar, sunumlar ve kültürel etkinlikleri içeriyordu.
Hareketlilikler ve eğitim başlıkları
Projenin ikinci uluslararası hareketliliği 12-16 Ocak tarihlerinde Nazilli Lisesi ev sahipliğinde gerçekleştirildi. Üçüncü hareketlilik ise geçen Mayıs ayında Çek Cumhuriyeti'nin başkenti Prag'ta tamamlandı. Prag programında katılımcılar dijital yeterlilik, görsel sanatlar, video ve film hazırlama eğitimleri aldı ve kentin kültür ve tarihini tanıma fırsatı buldu.
Okulun değerlendirmesi
Nazilli Lisesi Müdürü Soner Gümüş, projede görev alan ve Türkiye’yi en iyi şekilde tanıtan öğretmen ve öğrencilere teşekkür etti. Gümüş, Nazilli Lisesi'nin ilçede, ilde ve ülke genelinde başarılı çalışmalara imza atmaya devam edeceğini ifade etti.
NAZİLLİ LİSESİ, POLONYA KOORDİNATÖRLÜĞÜNDE YÜRÜTTÜĞÜ 'LET'S CROSS THE BARRİERS THROUGH TALENT TOGETHER' (ENGELLERİ YETENEKLE BİRLİKTE AŞALIM) İSİMLİ ERASMUS+ PROJESİ ÇALIŞMALARINI BAŞARIYLA TAMAMLANDI.