Mollabey Ortaokulu öğrencilerine Türkiye dereceleri için ödül
İl millî eğitim müdürlüğü töreninde başarılar ödüllendirildi
Zonguldak İl Millî Eğitim Müdürlüğü tarafından, 2025-2026 eğitim öğretim yılında ulusal ve uluslararası yarışmalarda derece elde eden öğrenciler için düzenlenen ödül töreninde, Mollabey Ortaokulu öğrencileri de başarıları nedeniyle ödüllerini aldı.
Okul öğrencileri, İLESAM tarafından düzenlenen "Üret, Koru, Saygı Duy: Telif Hakları Bizimle" temalı ulusal logo ve afiş yarışmalarında, Türkiye genelinden gelen binlerce eser arasından Türkiye ikinciliği ve üçüncülüğü derecelerini elde etti. Elde edilen dereceler ilçeye ve okula önemli bir prestij kazandırdı.
Okul Müdürü Ömer Yavuz, öğrencilerin elde ettiği başarının kendileri için büyük bir gurur kaynağı olduğunu belirterek, emeği geçen öğrenci ve öğretmenleri tebrik etti.
İlçe Millî Eğitim Müdürü Cevat Çevik ise, "Bu başarılar ilçemizi temsil eden çok kıymetli çalışmalardır. İlçemiz adına büyük bir gurur vesilesidir. Öğrencilerimizi ve öğretmenlerimizi tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyorum." ifadelerini kullandı.
Bu tür dereceler, öğrencilerin bireysel yeteneklerini ve okulun sanat ile telif bilinci alanındaki çalışmalarını görünür kılıyor; hem okul hem de ilçe düzeyinde benzer çalışmalara dikkat çekiyor.
ZONGULDAK (İHA) - ZONGULDAK İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ TARAFINDAN, 2025-2026 EĞİTİM ÖĞRETİM YILINDA ULUSAL VE ULUSLARARASI YARIŞMALARDA DERECE ELDE EDEN ÖĞRENCİLER İÇİN ÖDÜL TÖRENİ DÜZENLENDİ. TÖRENDE, ALAPLI MOLLABEY ORTAOKULU ÖĞRENCİLERİ DE BAŞARILARINDAN DOLAYI ÖDÜLLERİNİ ALDI.