Mersin'de eski çöp döküm sahasında çıkan yangın ormana sıçradı
Mut ilçesinde belediyeye ait eski çöp döküm alanında henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın çıktı. Kısa sürede büyüyen alevler çevredeki ormanlık alana sıçradı.
Müdahale ve çalışmalar
İhbar üzerine bölgeye Mersin Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı ile Mut Orman İşletme Müdürlüğü ekipleri sevk edildi. İlçe merkezine yaklaşık 5 kilometre uzaklıktaki yangına 5 arazöz ve 20 orman işçisi ile müdahale edildi.
Ekiplerin yoğun çalışması sonucu yangın kontrol altına alınırken, bölgede yeniden alevlenme riskine karşı soğutma çalışmaları sürdürülüyor.
İnceleme
Yangının çıkış nedeninin belirlenmesi için yetkililer tarafından inceleme başlatıldı.
MUT İLÇESİNE BAĞLI PALANTEPE MAHALLESİNDEKİ BELEDİYEYE AİT ESKİ ÇÖP DÖKÜM ALANINDA ÇIKAN YANGIN ORMANLIK ALAN VE BAHÇELERE ZARAR VERDİ.