Mersin Büyükşehir Belediyesi TS ISO 10002 ile vatandaş memnuniyetini belgelendirdi
Mersin Büyükşehir Belediyesi, vatandaş odaklı hizmet anlayışını uluslararası standartlarla tescilleme sürecinde TS ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Belgesi'ni almaya hak kazandı. Bu belge, belediyenin hizmet kalitesini belgeleyen somut bir adım olarak kayda geçti.
Belgenin takdimi ve kapsamı
Belge, belediye bürokratları tarafından Türkiye Belediyeler Birliği (TBB) Başkan Vekili ve Mersin Büyükşehir Belediye Başkanı Vahap Seçer'e takdim edildi. Büyükşehir için bir ilk olma özelliği taşıyan TS ISO 10002 Belgesi, 2020 yılında hayata geçirilen Teksin Mersin İletişim Merkezi'nin vatandaş memnuniyetine dayalı hizmet anlayışını da tescilledi. Ayrıca belge, Mersin Büyükşehir Belediyesinin Entegre Yönetim Sistemi kapsamında sahip olduğu 6’ncı belge olma özelliğini taşıyor.
Tören katılımcıları ve hedefler
Belgenin takdim törenine Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Olcay Tok, Genel Sekreter Yardımcısı Ali Rıza Özdemir, Basın, Yayın ve Halkla İlişkiler Dairesi Başkanı Ezgi Başer ile Kalite Yönetimi ve Kent Araştırmaları Şube Müdürü Jülide Şahin katıldı.
TS ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi, vatandaşların talep, şikayet ve önerilerinin etkin, şeffaf ve sistematik bir şekilde yönetilmesini amaçlıyor. Belge, Mersin Büyükşehir Belediyesi'nin sürekli iyileştirme ve kalite odaklı yönetim anlayışı'nın önemli bir göstergesi olarak öne çıkıyor. Belediye, vatandaş geri bildirimlerini kurumsal bir yapı içerisinde ele alarak memnuniyeti kalıcı hale getirmeyi hedefliyor.
BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİNİN ALDIĞI BELGE, BELEDİYE BÜROKRATLARI TARAFINDAN TÜRKİYE BELEDİYELER BİRLİĞİ (TBB) BAŞKAN VEKİLİ VE MERSİN BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANI VAHAP SEÇER’E TAKDİM EDİLDİ.