Menteşe'de eğitimde yeni dönem planları görüşüldü

Menteşe İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü, 2025-2026 dönemi değerlendirip 2026-2027 eğitim yılına ilişkin yol haritası, LGS/YKS hazırlıkları ve Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli uygulamalarını ele aldı.

Menteşe İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü toplantısıMuğla’nın Menteşe ilçesinde, 2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı Ders Dönemi Sonu Okul ve Kurum Müdürleri Toplantısı, İlçe Milli Eğitim Müdürü Mehmet Keleş başkanlığında geniş katılımla gerçekleştirildi. Toplantıda geride bırakılan eğitim-öğretim yılı kapsamlı biçimde değerlendirildi ve önümüzdeki dönemin…
Sonraki Haber