Mehmet Altıparmak: Rey Manaj’ı takımda görmek istiyoruz — Sivasspor’un transfer ve Erzurumspor hazırlığı

Mehmet Altıparmak, Rey Manaj’ı istediklerini, transfer tahtasının açılmasıyla transfer çalışmalarına başlayacaklarını ve Erzurumspor FK maçına odaklandıklarını açıkladı.

Mehmet Altıparmak: Rey Manaj’ı takımda görmek istiyoruzÖzbelsan Sivasspor Teknik Direktörü Mehmet Altıparmak, Arnavut futbolcu Rey Manaj için istekli olduklarını ve transfer tahtasının açılmasıyla birlikte transfer çalışmalarına başlayacaklarını açıkladı. Altıparmak, takımın Trendyol 1. Lig 20. haftasındaki Erzurumspor FK maçı hazırlıklarını sürdürdüğünü…
Sonraki Haber