Manisa hokey kız takımı Türkiye şampiyonası’na katılmaya hak kazandı

Manisa hokey kız takımı, ANALİG bölge müsabakalarında 5’te 5 yaparak namağlup bölge birincisi oldu ve Türkiye Şampiyonası’na katılmaya hak kazandı.

Manisa hokey kız takımı Türkiye şampiyonası’na katılmaya hak kazandı Gençlik ve Spor Bakanlığı tarafından Kırklareli’nde düzenlenen Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) Hokey Bölge Müsabakalarında Manisa’yı temsil eden Hokey Kız Takımı, oynadığı 5 karşılaşmanın tamamını kazanarak turnuvayı namağlup tamamladı ve bölge birincisi…
Sonraki Haber