Manisa’da ilaçlama seferberliği: Alaşehir’de 20 araç, 30 personel sahada
Çalışmanın kapsamı
Manisa Büyükşehir Belediyesi, yaz aylarında artış gösteren haşere ve vektörlerle mücadele amacıyla Alaşehir ilçesinde kapsamlı ilaçlama çalışması gerçekleştirdi. Ekipler, vatandaşların daha sağlıklı ve huzurlu bir ortamda yaşamalarını sağlamak için il genelinde programlı müdahalelerini sürdürüyor.
20 araç ve 30 personelten oluşan ekipler, ilçe merkezindeki cadde ve sokaklarda eş zamanlı olarak hem gündüz hem de gece ilaçlama yaptı. Çalışmaların il genelinde 17 ilçede aralıksız devam edeceği bildirildi.
Uygulanan yöntemler ve denetimler
Manisa Büyükşehir Belediyesi Veteriner İşleri Dairesi Başkanlığı’na bağlı Vektörlerle Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, zararlıların üreme alanları olan sulak bölgeler, rögarlar, çöp konteynerleri ve kışlaklar gibi noktaları düzenli olarak denetleyip ilaçlama faaliyetlerini gerçekleştiriyor. Amaç, haşere popülasyonunu kontrol altına alarak yaz aylarında oluşabilecek sağlık ve konfor risklerini azaltmak.
Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu çalışmalara ilişkin olarak şunları söyledi: "Alaşehir ilçemizde başlattığımız ilaçlama seferberliği ile cadde cadde, sokak sokak çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Vektör ve haşere oluşumunun önüne geçmek amacıyla ekiplerimiz hem gündüz hem de gece mesaisinde sahada titizlikle görev yapıyor. Daha temiz, daha sağlıklı ve yaşanabilir bir Manisa hedefimizle 17 ilçemizde çalışmaya devam ediyoruz. Araç ve personelimizle 7 gün 24 saat görev başındayız."
Vatandaşlar, ilaçlama araçlarının anlık konumunu, güzergâhını ve kamera görüntülerini Manisa Büyükşehir Belediyesi’nin "Üzüm" uygulaması içinde yer alan "Hizmet Aracım Nerede?" modülü üzerinden canlı olarak takip edebiliyor.
ALAŞEHİR'DE KAPSAMLI İLAÇLAMA ÇALIŞMASI GERÇEKLEŞTİRİLDİ.