Kütahya 112 Acil Çağrı Merkezi'ni Muhtarlar Ziyaret Etti
Kütahya Muhtar Derneği Başkanı İsmail Arı ile mahalle muhtarları, 112 Acil Çağrı Merkezi'ni ziyaret ederek merkezde yürütülen çalışmalar hakkında bilgi aldı.
Sunum ve tanıtımlar
Ziyarette merkezde görevli Müdür Tamer Yiğit, merkezin işleyişi, yürütülen çalışmalar ve kullanılan sistemler hakkında detaylı bir sunum gerçekleştirdi. Sunumda Engelsiz112, Web İhbar ve SMS İhbar uygulamaları tanıtıldı ve muhtarların mahallelerinde 112 numarasının bilinirliğini artırmaya destek olmalarının önemi vurgulandı.
"Her türlü acil durumda muhtarlarımızın vereceği bilgi çok kıymetlidir" diyen Müdür Yiğit, bu amaçla muhtarlara çeşitli bilgilendirici materyaller dağıtıldığını belirtti.
Saha incelemesi ve değerlendirme
Sunumun ardından soru-cevap bölümü gerçekleştirildi ve taraflar arasında bilgi alışverişinde bulunuldu. Muhtarlar, çağrı merkezindeki birimleri gezerek yürütülen çalışmaları yerinde inceledi.
Kapanış
Ziyaretin sonunda Muhtar Derneği Başkanı İsmail Arı, gösterilen ilgi ve yapılan bilgilendirme için Müdür Tamer Yiğit'e teşekkür etti.
KÜTAHYA MUHTAR DERNEĞİ BAŞKANI İSMAİL ARI VE MAHALLE MUHTARLARI, 112 ACİL ÇAĞRI MERKEZİ’Nİ ZİYARET EDEREK MERKEZDE YÜRÜTÜLEN ÇALIŞMALAR HAKKINDA BİLGİ ALDI.