Kütahya'da 2025-2026 sene sonu rehber öğretmenler toplantısı tamamlandı
Toplantının organizasyonu
Kütahya İl Milli Eğitim Müdürlüğü koordinesinde, Kütahya Rehberlik ve Araştırma Merkezi (RAM) tarafından düzenlenen 2025-2026 eğitim öğretim yılı sene sonu rehber öğretmenler toplantısı tamamlandı.
Katılımcılar ve yer
Program, müdürlük binasındaki Beylerbeyi Toplantı Salonunda gerçekleştirildi. Toplantıya İl Milli Eğitim Müdürü Mustafa Yılmaz ile Kütahya'da görev yapan rehber öğretmenler katıldı.
Değerlendirme ve vurgular
Toplantıda Mustafa Yılmaz, geride bırakılan 2025-2026 eğitim öğretim yılının genel bir değerlendirmesini yaptı. Konuşmasında, okullarda yürütülen Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik (PDR) hizmetlerinin önemine dikkat çekti, bütüncül rehberlik anlayışı çerçevesinde yapılan çalışmaları vurguladı ve rehber öğretmenlerin özverili çalışmalarından dolayı teşekkür etti.
Sonuç ve bundan sonra
Toplantı, yıl boyunca karşılaşılan durumların istişaresi ve gelecek eğitim öğretim yılına ilişkin planlamaların görüşülmesinin ardından sona erdi. Alınan değerlendirmeler, PDR hizmetlerinin güçlendirilmesi ve önümüzdeki dönem planlarının şekillendirilmesi doğrultusunda yol gösterici nitelikte oldu.
KÜTAHYA'DA SENE SONU REHBER ÖĞRETMENLER TOPLANTISI DÜZENLENDİ