Köyceğiz Ortaokulu dijital dergi yarışmasında il üçüncüsü oldu
Muğla'nın Köyceğiz ilçesindeki Köyceğiz Ortaokulu, Milli Eğitim Bakanlığı tarafından yürütülen 'Dilimizin Zenginlikleri' projesi kapsamında Muğla İl Milli Eğitim Müdürlüğü'nün düzenlediği 'Dijital Dergi' temalı yarışmada il üçüncüsü oldu.
Yarışma ve ödül
Yarışma; dil bilinci, yaratıcı yazarlık ve dijital içerik üretimini teşvik etmeyi amaçlıyor. Köyceğiz Ortaokulu'nun elde ettiği derece, okul yönetimi, öğretmenler ve öğrencilerin ortak çalışmasının bir sonucu olarak değerlendirildi.
Takdim ve tebrik
Okul idaresi, öğretmenler ve öğrenciler, İlçe Milli Eğitim Müdürü Taner Şen'i makamında ziyaret ederek derece kazandıkları 'Söz Ola' dergisini ve hediyelerini takdim etti. Taner Şen, okulu tebrik ederek başarılarının devamını diledi.
Değerlendirme
Bu tür ödüller, öğrencilerin dijital yayıncılık becerilerini ve dil eğitimi uygulamalarını güçlendiriyor; aynı zamanda ekip çalışması ve proje üretme pratiklerini geliştirmeye katkı sağlıyor.
KÖYCEĞİZ ORTAOKULU ‘DİJİTAL DERGİ’ ÜÇÜNCÜSÜ OLDU