Köşk 100. Yıl Atatürk Ortaokulu il birincisi oldu
Aydın İl Milli Eğitim Müdürlüğü'nün koordinasyonunda gerçekleştirilen Matematik Olimpiyatları kapsamında Köşk 100. Yıl Atatürk Ortaokulu il birincisi oldu. Okul, Aydın'da düzenlenen yarışmada ilçeyi başarıyla temsil etti.
Ödül töreni
Ödül töreni Nazilli Ticaret Odası Konferans Salonu'nda yapıldı. Törende birincilik derecesi elde eden öğrenciler ve onları yetiştiren öğretmenlere ödüller takdim edildi.
Yetkililerin açıklamaları
İlçe Milli Eğitim Müdürü Aydın Sarıbaş, başarıdan dolayı öğrencileri, öğretmenleri, okul yöneticilerini ve emeği geçen tüm paydaşları tebrik etti ve başarılarının devamını diledi.
"Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli doğrultusunda bilimsel düşünme, problem çözme ve analitik becerileriyle geleceğe yön verecek nesiller yetiştirmeye devam ediyoruz"
KÖŞK 100. YIL ATATÜRK İLKOKULU, İLÇEYİ GURURLANDIRDI