Kocaeli gönüllüleri İzmit Kent Ormanı'nda orman yangını farkındalığı için temizliğe çıktı
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi ve Kocaeli Gönüllüleri, İzmit Kent Ormanı'nda 'Yanmadan Tedbir Al' sloganıyla çevre temizliği yaparak orman yangınları için farkındalık oluşturdu.
Kocaeli gönüllüleri İzmit Kent Ormanı'nda orman yangını farkındalığı için temizliğe çıktı Kocaeli Büyükşehir Belediyesi ve Kocaeli Gönüllüleri, yaz aylarında artan orman yangını riskine dikkat çekmek amacıyla İzmit Kent Ormanı'nda çevre temizliği etkinliği düzenledi. Etkinlik Yanmadan Tedbir Al sloganı kapsamında gerçekleştirildi…