Kocaeli’de bir haftada 33 kişi boğulmaktan kurtarıldı

KOSKEM ekipleri, sezonun ilk haftasında Kocaeli sahillerinde 33 kişiyi boğulma tehlikesinden kurtardı; en çok müdahale Bayramoğlu’nda gerçekleşti.

Kocaeli’de bir haftada 33 kişi boğulmaktan kurtarıldıKocaeli sahillerinde deniz sezonunun başlamasıyla birlikte cankurtaran hizmeti veren KOSKEM ekipleri, sezonun ilk haftasında toplam 33 kişiyi boğulma tehlikesinden kurtardı. Kurumdan alınan bilgiye göre KOSKEM, 2005 yılından bu yana plaj güvenliğini sağlamak ve su…
Sonraki Haber