Kırıkkale Belediyesi Bilim Merkezi’nden yıl sonu karma resim sergisi açıldı
Kırıkkale Belediyesi Bilim Merkezi tarafından düzenlenen 2. Yıl Sonu Karma Resim Sergisi, düzenlenen törenle açıldı. Açılışa Belediye Başkanı Ahmet Önal, belediye başkan yardımcıları, birim müdürleri, veliler ve öğrenciler katıldı.
Sergi ve tören ayrıntıları
Açılış kurdelesi Belediye Başkanı Ahmet Önal tarafından kesildi. Program kapsamında serginin hazırlanmasında emeği bulunan resim öğretmeni Veysel Ürkmez'e plaket ve çiçek takdim edildi.
Katılımcılar ve eserler
Başkan Önal, sergiyi gezerken 9 aylık eğitim sürecinin ardından 4 sınıfta eğitim alan 35 öğrencinin hazırladığı eserleri inceledi ve çalışmalar hakkında bilgi aldı. Önal, öğrenciler ve eğitmenlerle sohbet ederek Bilim Merkezi ekibini, eğitmenleri ve öğrencileri tebrik etti.
Ziyaret bilgisi
Serginin 14 gün boyunca ziyaretçilere açık kalacağı bildirildi.
SERGİNİN AÇILIŞ KURDELESİ BELEDİYE BAŞKANI AHMET ÖNAL (SOLDAN İKİNCİ) TARAFINDAN KESİLDİ