Kırıkhan'da konteyner yangını kullanılamaz hale geldi
Alsancak Mahallesi'nde alevlere teslim olan konteyner söndürüldü
Hatay'ın Kırıkhan ilçesi Alsancak Mahallesi sınırlarında bulunan bir konteynerde yangın çıktı. Alevleri gören mahalle sakinleri durumu 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirdi.
İhbar üzerine bölgeye sevk edilen Hatay Büyükşehir Belediyesi itfaiye ekipleri, kısa sürede olay yerine ulaşarak yangına müdahale etti ve alevleri kontrol altına alıp söndürdü.
Çıkan yangın sonucunda söz konusu konteynerin kullanılamaz hale geldiği bildirildi.
Olay, yerel halkın hızlı ihbarı ve itfaiye ekiplerinin zamanında müdahalesiyle kontrol altına alınırken, benzer durumların önlenmesi için konteynerlerin düzenli denetim ve güvenlik önlemlerinin önem taşıdığı görülüyor.
HATAY’IN KIRIKHAN İLÇESİNDE BULUNAN KONTEYNER, ÇIKAN YANGINDA KULLANILAMAZ HALE GELDİ.