Kemaliye'de uyuşturucuyla mücadele kapsamında bilgilendirme yapıldı

Erzincan'ın Kemaliye ilçesinde yürütülen bilgilendirme faaliyetiyle yaklaşık 110 kişiye uyuşturucu kullanımının zararları ve bağımlılıkla mücadele anlatıldı.

Yayın Tarihi: 26.06.2026 08:36
Güncelleme Tarihi: 26.06.2026 08:36

Kemaliye'de uyuşturucuyla mücadele kapsamında bilgilendirme yapıldı

Kemaliye'de bilgilendirme faaliyeti gerçekleştirildi

Erzincan'ın Kemaliye ilçesinde, Kemaliye İlçe Emniyet Amirliği ile Erzincan Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekiplerinin ortak çalışması kapsamında vatandaşlara yönelik bilgilendirme faaliyeti yapıldı. Etkinlikte, uyuşturucu kullanımının zararları ve bağımlılıkla mücadelenin önemi vurgulandı.

Uygulama alanları ve katılım

Etkinlikler İlçe Devlet Hastanesi ile vatandaşların yoğun olarak bulunduğu alanlarda gerçekleştirildi. Yapılan bilgilendirmeler ve dağıtılan broşürlerle yaklaşık 110 kişiye ulaşılması sağlandı.

Amaç ve takip

Yetkililer, toplumda uyuşturucuya karşı farkındalığın artırılması ve suçla mücadelenin etkin şekilde sürdürülmesi amacıyla benzer bilgilendirme faaliyetlerinin kararlılıkla devam edeceğini belirtti. Faaliyet, yerel düzeyde bilinç oluşturmayı ve bağımlılıkla mücadelede toplumsal iş birliğini güçlendirmeyi hedefliyor.

KEMALİYE'DE UYUŞTURUCUYLA MÜCADELE KAPSAMINDA BİLGİLENDİRME ÇALIŞMASI YAPILDI

KEMALİYE'DE UYUŞTURUCUYLA MÜCADELE KAPSAMINDA BİLGİLENDİRME ÇALIŞMASI YAPILDI

KEMALİYE'DE UYUŞTURUCUYLA MÜCADELE KAPSAMINDA BİLGİLENDİRME ÇALIŞMASI YAPILDI

Yazar
EDİTÖR

Meryem Özdemir

Ben Meryem Özdemir, 24 yaşındayım, Bursa'dan çalışıyorum. aksiyon.com.tr Gündem'deyim ama spesifik olarak eğitim ve sağlık politikalarındaki güncel gelişmelere odaklanıyorum. Öğrenmeye açık, meraklı ve enerjik bir yapım var.