Kayseri'de sazlığa düşen tayı kurtarmak için suya atlayan kişi kamerada
Olayın ayrıntıları
Kayseri'nin Hacılar ve İncesu ilçeleri sınırında bulunan Hürmetçi Sazlığı'nda bir tay, sazlığa düşerek suya kapıldı.
O sırada, yılkı atlarından görevli Kayseri Büyükşehir Belediyesi personeli Bekir Erdem, hiç düşünmeden suya atlayarak tayı kurtarmak için yoğun bir mücadele verdi.
Mücadelenin ve kurtarma çabalarının anları amatör bir kamerayla kaydedildi; görüntüler olay yerinde yaşananları belgeledi.
KAYSERİ'DE BİR KİŞİNİN SAZLIĞA DÜŞEN TAYI KURTARMAK İÇİN SUDA VERDİĞİ MÜCADELE AMATÖR KAMERAYA YANSIDI.