Kayseri'de sazlığa düşen tayı kurtarmak için suya atlayan kişi kamerada

Kayseri Hürmetçi Sazlığı'nda sazlığa düşen tayı kurtarmak için Kayseri Büyükşehir Belediyesi personeli Bekir Erdem suya atlayarak mücadele etti; anlar amatör kameraya yansıdı.

Yayın Tarihi: 26.06.2026 13:05
Güncelleme Tarihi: 26.06.2026 13:07

Kayseri'de sazlığa düşen tayı kurtarmak için suya atlayan kişi kamerada

Kayseri'de sazlığa düşen tayı kurtarmak için suya atlayan kişi kamerada

Olayın ayrıntıları

Kayseri'nin Hacılar ve İncesu ilçeleri sınırında bulunan Hürmetçi Sazlığı'nda bir tay, sazlığa düşerek suya kapıldı.

O sırada, yılkı atlarından görevli Kayseri Büyükşehir Belediyesi personeli Bekir Erdem, hiç düşünmeden suya atlayarak tayı kurtarmak için yoğun bir mücadele verdi.

Mücadelenin ve kurtarma çabalarının anları amatör bir kamerayla kaydedildi; görüntüler olay yerinde yaşananları belgeledi.

KAYSERİ'DE BİR KİŞİNİN SAZLIĞA DÜŞEN TAYI KURTARMAK İÇİN SUDA VERDİĞİ MÜCADELE AMATÖR KAMERAYA...

KAYSERİ'DE BİR KİŞİNİN SAZLIĞA DÜŞEN TAYI KURTARMAK İÇİN SUDA VERDİĞİ MÜCADELE AMATÖR KAMERAYA YANSIDI.

KAYSERİ'DE BİR KİŞİNİN SAZLIĞA DÜŞEN TAYI KURTARMAK İÇİN SUDA VERDİĞİ MÜCADELE AMATÖR KAMERAYA...

Yazar
EDİTÖR

Hüseyin Aydın

Ben Hüseyin Aydın, 34 yaşındayım, İstanbul'dayım. aksiyon.com.tr'nin Gündem ekibinde adliye ve hukuk muhabiriyim. Karmaşık dava dosyalarını alıp, herkesin anlayacağı şekilde sadeleştirmek benim işim. Detaylara çok önem veririm, titiz çalışırım.