Kastamonu’da doğaya bin 200 kınalı keklik salındı

Tarım ve Orman Bakanlığı koordinasyonunda Kastamonu’da kene ve diğer zararlılarla biyolojik mücadele amacıyla Merkez, İhsangazi ve Hanönü ilçelerinde bin 200 kınalı keklik doğaya salındı.

Kastamonu’da bin 200 kınalı keklik doğaya salındı Tarım ve Orman Bakanlığı Doğa Koruma ve Milli Parklar Genel Müdürlüğü tarafından doğayı ve yaban hayatını desteklemek amacıyla Kastamonu'ya getirilen bin 200 kınalı keklik, Merkez ilçeye bağlı Hacımuharrem köyünde ava kapalı sahada doğaya…
Sonraki Haber