Karabük Belediyesi'nden minibüslere hizmet standardı denetimi
Karabük Belediyesi, şehir içi toplu taşımada hizmet kalitesini artırmak amacıyla kent genelinde minibüslerde denetim ve bilgilendirme çalışması yürütüyor. Uygulama, hizmet standartlarını yükseltmeye yönelik rehberlik ve bilgilendirmeyi ön plana alıyor.
Denetimin kapsamı
Karabük Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri tarafından gerçekleştirilen denetimlerde sürücülere araç içi hijyen, kişisel bakım, kılık kıyafet ve yolcularla iletişim konularında bilgilendirme yapıldı. Çalışma sırasında zabıta ekipleri, vatandaş memnuniyetini artırmaya yönelik kuralları hatırlatarak, sürücülerden araçların temizliği ve nezaket kurallarına özen göstermelerini istedi.
Başkanın değerlendirmesi
Karabük Belediye Başkanı Özkan Çetinkaya, çalışmanın ceza uygulamaktan çok hizmet kalitesini yükseltmeyi amaçladığını belirterek, "Her bir hemşehrimizin temiz, huzurlu ve güler yüzlü bir ortamda seyahat etmesini önemsiyoruz. Zabıta ekiplerimiz sahada cezai işlem uygulamak için değil, esnafımızla el ele vererek şehrimize yakışan ortak bir nezaket kültürünü pekiştirmek için bulunuyor. Araç içi temizlikten kişisel bakıma, tatlı dilden güler yüze kadar her konuda esnafımızdan hassasiyet rica ettik. Şehrimizin vizyonuna katkı sunan ve kurallara riayet eden ulaşım esnaflarımıza teşekkür ediyorum" dedi.
Belediye yetkilileri, denetim ve bilgilendirme çalışmalarının kent genelinde periyodik olarak sürdürüleceğini bildirdi.
KARABÜK BELEDİYESİ, ŞEHİR İÇİ TOPLU TAŞIMADA HİZMET KALİTESİNİ ARTIRMAK AMACIYLA MİNİBÜSLERDE DENETİM VE BİLGİLENDİRME ÇALIŞMASI BAŞLATTI.