İzmir Büyükşehir işçileri: 357 işçinin iadesi için masa çağrısı, mücadele büyüyecek
İzmir’de belediye şirketlerinde çalışan işçiler, ödeme krizi ve 357 işçinin iadesi talebiyle üç gündür süren yürüyüşte, masa kurulmazsa mücadelenin büyüyeceğini vurguladı.
İzmir Büyükşehir işçilerinin yürüyüşü 3. günde de sürdüİzmir’de belediye şirketlerinde çalışan işçiler, ödeme krizi ve işten çıkarmalara karşı düzenledikleri eylemleri üçüncü günde de sürdürdü. Konak Pier önünden Kültürpark Basmane Kapısı’na yürüyen işçiler, basın açıklaması yaparak çözüm için bir an önce…