İstanbul Sessizler Spor Kulübü şampiyon oldu

Sivas'ta düzenlenen İşitme Engelliler Futbol Süper Lig Play-Off'larda İstanbul Sessizler Spor Kulübü şampiyon oldu; ödül töreninde kupalar verildi.

Yayın Tarihi: 28.06.2026 13:37
Güncelleme Tarihi: 28.06.2026 13:37

İstanbul Sessizler Spor Kulübü şampiyon oldu

İstanbul Sessizler Spor Kulübü şampiyon oldu

Sivas'ta düzenlenen İşitme Engelliler Futbol Süper Lig Play-Off Müsabakaları, üç gün süren çekişmeli karşılaşmaların ardından tamamlandı. Turnuva, 2025-2026 Spor Faaliyetleri Programı kapsamında Muhsin Yazıcıoğlu Spor Kompleksi futbol sahasında gerçekleştirildi.

Türkiye'nin farklı şehirlerinden gelen takımların yer aldığı müsabakalarda sporcular, şampiyonluk ve derece elde edebilmek için sahada kıyasıya mücadele etti. Karşılaşmalarda sergilenen azim ve takım dayanışması öne çıktı.

Sonuçlar

Play-off müsabakalarının sonunda İstanbul Sessizler Spor Kulübü şampiyonluğa ulaştı. Turnuvanın genel sıralaması şu şekilde oluştu: 1. İstanbul Sessizler Spor Kulübü, 2. Adıyaman Belediye Spor Kulübü, 3. Manisa İşitme Engelliler Spor Kulübü, 4. Ankara İşitme Engelliler Spor Kulübü.

Ödül töreni

Turnuva sonrası düzenlenen ödül töreninde dereceye giren takımlara kupa ve madalyaları takdim edildi. Törene Türkiye İşitme Engelliler Spor Federasyonu Başkanı Dursun Gözel, Sivas Gençlik ve Spor Hizmetleri Müdürü Aytaç Keklik, Türkiye İşitme Engelliler Spor Federasyonu Yurtiçi Faaliyetlerden Sorumlu Asbaşkanı Mustafa Epik, Sporcu Eğitim Merkezi Müdürü Yusuf Keskin ve Sivas İl Özel İdaresi Genel Sekreter Yardımcısı Hasan Yıldırım katıldı.

Ödül töreninde konuşan Türkiye İşitme Engelliler Spor Federasyonu Başkanı Dursun Gözel, "Şampiyonaya katılan tüm takımlarımızı kutluyor, sporcularımıza ve antrenörlerimize başarılarının devamını diliyoruz" dedi.

SİVAS'TA DÜZENLENEN İŞİTME ENGELLİLER FUTBOL SÜPER LİG PLAY-OFF MÜSABAKALARI, ÜÇ GÜN SÜREN...

SİVAS'TA DÜZENLENEN İŞİTME ENGELLİLER FUTBOL SÜPER LİG PLAY-OFF MÜSABAKALARI, ÜÇ GÜN SÜREN ÇEKİŞMELİ KARŞILAŞMALARIN ARDINDAN SONA ERDİ. MÜCADELELER SONUNDA ŞAMPİYONLUK KUPASINI İSTANBUL SESSİZLER SPOR KULÜBÜ KALDIRDI.

SİVAS'TA DÜZENLENEN İŞİTME ENGELLİLER FUTBOL SÜPER LİG PLAY-OFF MÜSABAKALARI, ÜÇ GÜN SÜREN...

Yazar
EDİTÖR

Ömer Çetin

Ben Ömer Çetin, 29 yaşındayım, İstanbul. aksiyon.com.tr Spor editörüyüm. Objektif olmaya çalışırım ama tutkumu gizleyemem. Futbol transferleri, maç analizleri ve kulüp iç gelişmeleri benden sorulur. Arada biraz polemik yaratmayı da severim!