DOLAR
42,81 -0,19%
EURO
50,18 0,04%
ALTIN
5.949,45 0,15%
BITCOIN
3.769.981,47 -3,84%

İstanbul Festivali Yenikapı'da: Deneyim, Gastronomi ve Canlı Müzik Bir Arada

Focus İstanbul'un düzenlediği İstanbul Festivali, Festival Park Yenikapı'da 17 Ağustos'a kadar deneyim alanları, gastronomi ve konserlerle ziyaretçileri ağırlıyor.

Yayın Tarihi: 15.08.2025 17:09
Güncelleme Tarihi: 15.08.2025 17:26

İstanbul Festivali Yenikapı'da: Deneyim, Gastronomi ve Canlı Müzik Bir Arada

İstanbul Festivali Yenikapı'da: Deneyim, Gastronomi ve Canlı Müzik Bir Arada

Focus İstanbul Etkinlik Yönetimi tarafından bu yıl dördüncü kez düzenlenen İstanbul Festivali, Festival Park Yenikapı alanında ziyaretçilere deneyim, gastronomi, müzik ve eğlenceyi bir arada sunuyor. Festival, 1 Ağustos'ta başlayıp 17 Ağustos'ta sona erecek şekilde programlanmış durumda.

Organizasyon ve sanatçı kadrosu

Focus İstanbul Etkinlik Yönetimi CEO'su Özlem Adıgüzel, AA muhabirine yaptığı açıklamada organizasyonun hem yerel hem de uluslararası isimleri sahnede buluşturduğunu vurguladı: "Bildiğiniz üzere hem ülkemizin çok önemli sanatçılarına yer veriyoruz sahnelerimizde, hem de dünyaca ünlü starları ağırladık."

Festival kapsamında her gün iki konser düzenleniyor. Adıgüzel ayrıca sahne programına değinerek, "Çok kıymetli, kültür ve sanat adına hizmet eden sanatçılarımızın hepsine sahnemizde yer veriyoruz." ifadesini kullandı.

Sahne tasarımı ve teknolojik yatırımlar

Adıgüzel, bu yılki sahne tasarımının hem teknolojik hem de boyut açısından iddialı olduğunu belirtti: "Bu yılki sahnemiz hem teknolojik anlamda hem boyutlarıyla dünya çapında belli yarışmalara katılabilecek seviyede. Bütün teknolojik yatırımları burada içerikleriyle birlikte dünya starlarını ağırlayacağımız şekilde tasarlandı. İlk adımı da bu sene atmış olduk. Önümüzdeki yıllarda da yine ülkemizi temsil edecek uluslararası sıralamayı genişleteceğimiz İstanbul Festivali'ni hep beraber izliyor olacağız."

Deneyim alanları, gastronomi ve markalar

Festival alanında yaklaşık yüz işletme bulunuyor; bunların bir kısmı yeme-içme alanı, bir kısmı ise markaların deneyim alanı olarak yer alıyor. Adıgüzel, markaların tüketicilerle birebir iletişim kurma imkanını değerli bulduklarını belirterek şunları söyledi: "Elbette tüketiciyle etkileşim kurmak isteyen, özellikle de yaş kitlesi genç ve üstünde olan markaların çok tercih ettiği bir alan İstanbul Festivali, oldukça dinamik. Elbette dijital tanıtımlar da çok kıymetli ama birebir tüketiciyle iletişim kurmak, markalar tarafında aldığımız en önemli güzel geri bildirimlerden bir tanesi. Biz en başta dükkanlarımızı makul rakamlarda kiraladık. Dolayısıyla bu da menülere yansıdı. Erişilebilir festival ve bilet fiyatlarımız aynı zamanda erişilebilir yeme içme alanıyla birlikte İstanbul halkına hizmet veriyor."

Günlük program ve kapanış

Festival alanı her gün saat 16.00''da açılıyor ve ziyaretçiler akşam konserlerine kadar deneyim alanlarında vakit geçirebiliyor. Alan; espor, genç sahne, FIBA 3X3 Basketbol turnuvaları, çocuklara özel RopeLand ve lunapark gibi faaliyetlerle farklı kitlelere hitap ediyor.

Adıgüzel, festivalin son iki gününe ilişkin şu bilgileri paylaştı: "16 Ağustos'ta Semicenk ve Yıldız Tilbe'yi ağırlayacağız. Yıldız Tilbe İstanbul Festivali'nin ilk gününden beri burada ve her sene rekorlar kırdı. Bu sene de kendi rekorunu kırmasını bekliyoruz. Yine tabii çok kıymetli sanatçılarımızdan Semicenk de onunla beraber aynı sahnede olacak. Son günümüzde de Ebo Show konseptiyle rapçileri ağırlayacağız. Herkesi davet ediyoruz. Tüm rap severler için herhalde bugüne kadarki en çılgın gece olacak."

Program doğrultusunda yarın akşam Semicenk ve Yıldız Tilbe sahne alacak; festival ise 17 Ağustos'ta Ebo Show kapsamında Poizi, Çakal ve Blok3 gibi rap isimlerinin konserleriyle sonlanacak.

Focus İstanbul Etkinlik Yönetimi CEO'su Özlem Adıgüzel, AA muhabirine açıklama yaptı.

Focus İstanbul Etkinlik Yönetimi CEO'su Özlem Adıgüzel, AA muhabirine açıklama yaptı.

Yazar
EDİTÖR

Aksiyon Haber Ajansı