İslahiye ilçesi kaymakamı Mehmet Soylu'ya konvoy ve gözyaşlarıyla veda
Gaziantep İslahiye Kaymakamı Mehmet Soylu, atandığı yeni görev yeri Antalya Finike'ye düzenlenen veda töreniyle uğurlandı.
Veda töreni ve ödül hatırlatması
Geçtiğimiz aylarda Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından takdim edilen Mülki İdare Amirliği Üstün Hizmet Ödülü'nü alan Soylu'nun Finike kaymakamlığına atanması sonrası ilçede duygusal anlar yaşandı. Törene katılanlar, yaptığı hizmetlerin ardından kendisine desteklerini gösterdi.
Uğurlama ve konvoy
Veda programına binlerce İslahiyeli katıldı; yapılan konuşmaların ardından Soylu, ilçe çıkışına kadar kendisine eşlik eden uzun araç ve motosiklet konvoyu ile yeni görev yeri Finike'ye uğurlandı. Tören sırasında gözyaşları görüldü.
Fahri hemşerilik beratı
İlçede ayrıca Soylu'ya fahri hemşerilik beratı verildi; bu uygulamayla Soylu, İslahiye'de fahri hemşerilik beratı verilen ilk kaymakam oldu.
GAZİANTEP İSLAHİYE KAYMAKAMI MEHMET SOYLU, DÜZENLENEN VEDA TÖRENİ İLE YENİ GÖREV YERİ ANTALYA FİNİKE'YE UĞURLANDI. KAYMAKAM SOYLU, BİNLERCE İSLAHİYELİNİN KATILDIĞI DUYGUSAL VEDA TÖRENİ VE UZUN ARAÇ KONVOYU İLE UĞURLANDI.