İskilip'te ilkokul futbol turnuvasında centilmenlik mavi kart ile ödüllendirildi

İskilipgücü'nün 40. yılı etkinliğinde ilkokullar arası turnuva gol yerine centilmenliği ödüllendirdi; tüm takımlara 'en centilmen takım' kupası, 80 çocuğa madalya verildi.

Turnuva özeti Çorum'un İskilip ilçesinde, İskilipgücü Spor Kulübü'nün 40. yılı kapsamında düzenlenen İskilipgücü 40. Yıl Nihat Armutcu İlkokullar Arası Centilmenlik Turnuvası, ilkokul öğrencilerini sahada gol değil centilmenlik için yarıştırdı. Örnek davranış sergileyen minikler sahada ilk kez uygulanan mavi kart ile…
Sonraki Haber