İnegöl'de sağlık ve eğitim yatırımları için bağış protokolleri imzalandı
Bursa Valisi Erol Ayyıldız başkanlığında düzenlenen törende, İnegöl'de sağlık ve eğitim alanında hayata geçirilecek iki yatırım için bağış protokolleri imzalandı.
Protokol detayları
Protokoller kapsamında, İnegöl Kemalpaşa Mahallesi'nde hayırsever Talha Timur Han tarafından 5 aile hekimliği birimli aile sağlığı merkezi inşa edilecek.
Akhisar Mahallesi'nde ise hayırsever Saffet Altunal tarafından 16 sınıflı okul binası yaptırılacak.
Katılımcılar
İmza törenine, hayırseverler Talha Timur Han ile Saffet Altunal'ın yanı sıra İnegöl Kaymakamı Eren Arslan, İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban, İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Mustafa Çetin ve İl Milli Eğitim Müdürü Gürhan Çokgezer katıldı.
Vali'nin değerlendirmesi
Vali Erol Ayyıldız, Bursa'nın gelişimine ve vatandaşların yaşam kalitesinin artırılmasına katkı sunan hayırseverlere teşekkür ederek, sağlık ve eğitim alanında gerçekleştirilecek yatırımların İnegöl ve Bursa için hayırlı olmasını temenni etti.
BURSA'NIN İNEGÖL İLÇESİNDE HAYIRSEVERLER TARAFINDAN YAPTIRILACAK AİLE SAĞLIĞI MERKEZİ İLE 16 DERSLİKLİ OKUL BİNASINA İLİŞKİN BAĞIŞ PROTOKOLLERİ DÜZENLENEN TÖRENLE İMZALANDI.