İncirliova’nın en büyük altyapı projesinde yer teslimi yapıldı
Yer teslimi töreni
İncirliova Belediye Başkanı Aytekin Kaya, ilçenin altyapı sorunlarını kalıcı olarak çözecek yatırımda önemli bir aşamanın tamamlandığını duyurdu. Aydın Büyükşehir Belediyesi iş birliğiyle Sandıklı Mahallesi’nde hayata geçirilecek kanalizasyon, yağmur suyu ve altyapı projesi için yüklenici firmaya yer teslimi gerçekleştirildi.
Yer teslimi programına İLBANK Atıksu Şebeke Uygulama Müdürü Ahmet Kasap, ASKİ yetkilileri ve yüklenici firma temsilcileri katıldı. Başkan Kaya ve beraberindeki heyet projeye ilişkin detayları inceledi.
Başkan Kaya'nın açıklamaları
Başkan Kaya, İncirliova’nın her alanda gelişen ve büyüyen bir ilçe olduğunu vurgulayarak, "İncirliova tarihinin en büyük altyapı yatırımlarından biri için önemli bir adımı daha attık. Yer teslimi yapıldı. temmuz ayının ortasında inşallah proje için ilk kazmayı vuracağız" dedi.
Kapsam ve beklenti
Proje, toplam 1 milyar 302 milyon TL yatırım bedeline sahip olup başta Sandıklı Mahallesi ve Yahya Ümit Orbay Caddesi olmak üzere ilçenin önemli bölgelerini kapsıyor. Başkan Kaya, yapılacak çalışmalarla modern, dayanıklı ve uzun yıllar hizmet verecek güçlü bir altyapının vatandaşların hizmetine sunulacağını belirtti.
Başkan Kaya, projenin hayata geçirilmesinde emeği bulunan tüm kurum ve paydaşlara teşekkür ederek, desteği dolayısıyla Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu ve tüm paydaşlara gönülden teşekkür ettiğini söyledi.
Yer tesliminin tamamlanması, yüklenici firmanın sahaya mobilizasyonunu ve iş takvimini başlatmasını mümkün kılıyor; bu adım projenin planlanan sürede ilerlemesi açısından kilit önem taşıyor.
BAŞKAN KAYA: "İNCİRLİOVA’NIN EN BÜYÜK ALTYAPI PROJESİ TEMMUZ’DA BAŞLIYOR