İleri biyolojik atık su arıtma tesisi Elazığ'a kazandırıldı

Belediye Başkanı Şahin Şerifoğulları, Elazığ'da hizmete alınan İleri Biyolojik Atık Su Arıtma Tesisi'ni inceledi; tesisin kentin altyapı ve çevre yönetiminde uzun vadeli çözüm sağlayacağı vurgulandı.

İleri biyolojik atık su arıtma tesisi Elazığ'a kazandırıldı Başkan Şerifoğulları tesis incelemesinde Elazığ Belediye Başkanı Şahin Şerifoğulları, kent genelindeki temaslarına ara vermeden devam ederken, altyapı yatırımlarının önemli bir parçası olan İleri Biyolojik Atık Su Arıtma Tesisi'nde incelemelerde bulundu. Başkan, tesiste…
Sonraki Haber