İl müftülüğünden KYK yurtlarında öğrencilere gönül buluşması
Programın amacı ve katılımcılar
Erzincan İl Müftülüğü tarafından Pir-i Sami ve Pir-i Muhammet Kredi ve Yurtlar Kurumu (KYK) yurtlarında kalan üniversite öğrencilerine yönelik bir "Gönül Buluşması" düzenlendi. Etkinliğe İl Müftüsü Dr. İsmail Fakirullahoğlu, İl Müftü Yardımcıları Medet Şahin ve Rahmi Elen, İl Vaizi İsmail Albayrak ile yurtlarda görev yapan manevi danışmanlar katıldı.
Etkinlik akışı ve içerik
Program, ikramların ardından gerçekleştirilen sohbetlerle devam etti. İl Müftüsü Dr. İsmail Fakirullahoğlu, gençliğin önemi, sosyal ilişkilerin güçlendirilmesi ve manevi gelişimin bireyin yaşamındaki yeri konularında değerlendirmelerde bulunarak öğrencilere çeşitli tavsiyelerde bulundu. Öğrenciler, din görevlileriyle yüz yüze görüşme ve görüş alışverişinde bulunma imkânı buldu.
Etkinliğe Anadolu’nun farklı illerinden ve çeşitli ülkelerden katılan yaklaşık 40 öğrenci iştirak etti. Samimi bir atmosferde gerçekleşen buluşma, hayırseverler için yapılan duanın ardından sona erdi.
Değerlendirme
Böyle programlar, öğrencilerin sosyal bağlarını kuvvetlendirmenin yanı sıra manevi rehberlikle iletişim kurmalarına da fırsat sağlıyor. İl Müftülüğü yetkilileri, düzenlenen sohbet ve rehberlik faaliyetlerinin gençlerin kişisel gelişimine katkı sunmayı hedeflediğini belirtti.
ERZİNCAN İL MÜFTÜLÜĞÜNCE, PİR-İ SAMİ VE PİR-İ MUHAMMET KREDİ VE YURTLAR KURUMU (KYK) YURTLARINDA KALAN ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNE YÖNELİK "GÖNÜL BULUŞMASI" PROGRAMI DÜZENLENDİ