İki Türk gemisi daha Hürmüz Boğazı'ndan geçti

Bakan Uraloğlu, Yasa Moon ve Nejat adlı iki Türk sahipli geminin 21 Haziran sabahı Hürmüz Boğazı’ndan güvenli şekilde çıktığını, bölgedeki gemilerin anlık takipte olduğunu açıkladı.

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı'ndan bölgeye ilişkin açıklamaUlaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi'ndeki Türk sahipli gemilerin durumuna dair açıklama yaptı. Uraloğlu, bölgedeki gelişmelerin ilgili kurumlarla koordinasyon halinde anlık olarak takip edildiğini vurguladı.Hürmüz çıkışıBakan Uraloğlu, Yasa Moon…
Sonraki Haber