Hatay'da Ormanlık Alanlara Girişler 30 Temmuz'a Kadar Yasaklandı

Hatay'da orman yangınları riskine karşı ormanlık alanlara 30 Temmuz'a kadar girişler yasaklandı.

Hatay ilinde, orman yangınları riskinin artması nedeniyle, 30 Temmuz 2023 tarihine kadar ormanlık alanlara girişler yasaklandı. Hatay Valiliği'nden yapılan açıklamada, bu yasaklamanın anında yürürlüğe girdiği belirtildi. Açıklamada, ilerleyen günlerde orman yangını riskinin devam etmesinin öngörüldüğü vurgulandı. Bu kapsamda, orman sınırları…
Sonraki Haber