Gercüş’te fıstık aşılama mesaisi başladı

Batman Gercüş'te Antep ve Siirt fıstığında aşılama sezonu başladı; üreticiler sabah erken saatlerde göz aşısıyla verim ve kaliteyi artırmayı hedefliyor.

Gercüş’te fıstık aşılama mesaisi başladı Batman'ın Gercüş ilçesinde, bölgenin en önemli gelir kaynaklarından biri olan Antep ve Siirt fıstığında aşılama sezonu açıldı. Hava sıcaklıklarının artmasıyla üreticiler, sabahın erken saatlerinde fıstık bahçelerine yöneldi. Üreticilerin çalışma yöntemi Gercüş ilçesine bağlı köylerde üreticiler,…
Sonraki Haber