Fenerbahçe hazırlıklarını Topuk Yaylası tesislerinde sürdürüyor
Antrenmanın akışı
Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıklarını Topuk Yaylası Tesisleri'nde sürdürüyor. Günün ilk idmanı, Teknik Direktör İsmail Kartal yönetiminde salonda yapılan kuvvet ve dayanıklılık hareketleriyle başladı.
Antrenmanda takım, sahada sırasıyla ısınma, çabukluk ve koordinasyon çalışmaları ile dar alanda pas organizasyonlarına ağırlık verdi. Çalışma, oyuncuların bireysel programlarına yönelik uygulamalarla tamamlandı.
Sarı-lacivertliler, hazırlıklarını günün ilerleyen saatlerinde yapacağı akşam antrenmanı ile sürdürecek.
FENERBAHÇE, YENİ SEZON HAZIRLIKLARINA TOPUK YAYLASI TESİSLERİ'NDE DEVAM EDİYOR