Fenerbahçe Beko 3 oyuncuyla yollarını ayırdı

Fenerbahçe Beko, Jilson Bango, Brandon Boston Jr. ve Armando Bacot ile yollarını ayırdığını açıkladı; kulüp oyunculara teşekkür etti.

Fenerbahçe Beko 3 oyuncuyla yollarını ayırdı Fenerbahçe Beko, yeni sezonda kadro planlamasını sürdürüyor. Sarı-lacivertliler Jilson Bango, Brandon Boston Jr. ve Armando Bacot ile yollarını ayırdığını açıkladı. Kulüp açıklaması "2024-25 sezonunun ortasında kadromuza katılan oyuncumuz Jilson Bango ile yollarımız ayrılmıştır. Çubuklu…
Sonraki Haber