Eskişehir Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü'nde yılın ilk değerlendirme toplantısı yapıldı

Eskişehir Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü'nde düzenlenen yılın ilk değerlendirme toplantısında geçmiş dönem analiz edilip, gençlik ve spor hizmetlerinin geliştirilmesi için yol haritası belirlendi.

Eskişehir Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü'nde yılın ilk değerlendirme toplantısı Eskişehir Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü bünyesinde, yeni dönem hedeflerinin ve projelerin ele alındığı yılın ilk değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi. Katılımcılar ve toplantı amacı Toplantıya İl Müdürlüğü idaresi ve şube müdürleri…
Sonraki Haber