Eskişehir’de yükümlülere 'uyuşturucuyla mücadele' semineri verildi

Eskişehir Denetimli Serbestlik Müdürlüğü, 26 Haziran etkinliği kapsamında denetimli serbestlik yükümlülerine yönelik uyuşturucuyla mücadele farkındalık semineri düzenledi.

Eskişehir’de yükümlülere 'uyuşturucuyla mücadele' semineri verildi Eskişehir Denetimli Serbestlik Müdürlüğü, 26 Haziran Uluslararası Uyuşturucu Kullanımı ve Kaçakçılığı ile Mücadele Günü kapsamında, müdürlük bünyesinde işlem gören yükümlülere yönelik bir farkındalık semineri düzenledi. Seminerin içeriği Programda, uyuşturucu maddelerin bireysel ve toplumsal zararları,…
Sonraki Haber