Eskişehir'de "Türkiye Yüzyılında Geleceğin Yıldızları Projesi" yıl sonu şenliği
Eskişehir'de yürütülen "Türkiye Yüzyılında Geleceğin Yıldızları Projesi" kapsamında düzenlenen yıl sonu şenliği, öğrencilerin sahnelediği gösterilerle sona erdi. Etkinlik, proje boyunca sanat, müzik ve spor odaklı eğitimlerle desteklenen çalışmaların bir değerlendirmesi niteliğindeydi.
Katılımcılar ve organizasyon
Şenliğe, Eskişehir Valiliği himayesinde ve İl Millî Eğitim Müdürlüğü koordinasyonunda gerçekleştirilen program kapsamında; İl Millî Eğitim Müdürü Sinan Aydın ile çok sayıda eğitim yöneticisi, öğretmen, öğrenci ve veli katıldı. Program, projenin koordinasyon ve uygulama süreçlerini gösteren bir kapanış etkinliği olarak planlandı.
Performanslar ve izleyici tepkisi
Öğrenciler, hazırladıkları müzik konserleri, halk oyunları, semazen gösterisi, tekvando kata ve jimnastik performanslarını sahneye taşıdı. Sanatla güçlenen, müzikle gelişen ve sporla geleceğe hazırlanan öğrencilerin performansları katılımcılar tarafından uzun süre alkışlandı ve beğeni topladı.
Kapanış ve teşekkür
Programın kapanış bölümünde, yıl boyunca projeye katkı sunan ve sahnede performans sergileyen öğrenci ve öğretmenlere katılım belgeleri verildi. Eğitim-öğretim yılı boyunca ortaya konulan emek ve elde edilen başarılar nedeniyle öğrenciler tebrik edilirken, projenin yürütülmesinde rol alan öğretmenlere de teşekkür edildi.
ESKİŞEHİR'DE "TÜRKİYE YÜZYILINDA GELECEĞİN YILDIZLARI PROJESİ" KAPSAMINDA DÜZENLENEN YIL SONU ŞENLİĞİNDE ÖĞRENCİLER, SERGİLEDİKLERİ ÇEŞİTLİ SAHNE PERFORMANSLARIYLA İZLEYENLERDEN BÜYÜK BEĞENİ TOPLADI.