Eskişehir’de trafik denetiminde alkollü sürücülere toplam 50 bin lira ceza
Denetim ve sonuçları
Eskişehir İl Emniyet Müdürlüğü trafik ekipleri tarafından Yenibağlar Mahallesi sınırları içerisindeki Uludağ Sokak ve İsmet İnönü-1 Caddesi üzerinde gerçekleştirilen asayiş ve trafik denetiminde, durdurulan araçlardaki sürücülerden Z.D. ve B.B.'nin alkollü olduğu tespit edildi.
Trafik polislerince yapılan alkol testlerinde Z.D.'nin 1 promil, B.B.'nin 2,25 promil alkollü olduğu belirlendi. Trafik güvenliğini tehlikeye atan sürücülere gerekçe gösterilerek her birine 25'er bin TL idari para cezası uygulandı.
Ayrıca yetkililer, her iki sürücünün de ehliyetlerine 6 ay süreyle el konulduğunu bildirdi.
ESKİŞEHİR'DE TRAFİK EKİPLERİ TARAFINDAN GERÇEKLEŞTİRİLEN DENETİMLERDE ALKOLLÜ ARAÇ KULLANDIĞI TESPİT EDİLEN İKİ SÜRÜCÜYE 25'ER BİN TL PARA CEZASI KESİLİRKEN, EHLİYETLERİNE 6 AY SÜREYLE EL KONULDU.