Eskişehir'de motokuryenin sipariş sepetine astığı not trafikte hem gülümsetti hem uyardı

Eskişehir'de bir motokurye, borçları nedeniyle hızlı sürüş yaptığını kabul edip sepetine "Çok borcum var, aralardan geçtiğim için Sorry :)" notu astı.

Eskişehir'de motokuryenin sepetine asılan not ilgi çekti Kuryeden esprili ama düşündüren uyarı Eskişehir'in Odunpazarı ilçesi Vişnelik Mahallesi Vali Ali Fuat Güven Caddesi'nde park halinde bulunan bir motokurye motosikleti, arkasındaki sipariş sepetine astığı notla yoldan geçenlerin dikkatini çekti. Gün boyu siparişleri…
Sonraki Haber