Eskişehir'de 3 evden 1 milyon 20 bin TL'lik hırsızlık: 2 kadın tutuklandı
olayın ayrıntıları
İl Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şube Müdürlüğü ekipleri, Eskişehir'de farklı tarihlerde meydana gelen 3 ayrı evden hırsızlık olayının aydınlatılmasına yönelik çalışma yürüttü.
Yürütülen çalışmalar sonucunda çeşitli altın ve ziynet eşyaları ile 20 bin TL nakit paranın çalındığı, olaylarda toplam 1 milyon 20 bin TL maddi zarar oluştuğu tespit edildi.
Çalışmalar kapsamında E.T. ve D.Ç. isimli kadın şüpheliler yakalandı. İki şüpheli, emniyetteki işlemlerinin ardından çıkarıldıkları mahkemece tutuklandı.
Asayiş Şube Müdürlüğü ekiplerinin diğer şüpheli şahısların yakalanmasına yönelik çalışmaları ise devam ediyor.
ESKİŞEHİR’DE 3 EVDEN FARKLI TARİHLERDE 1 MİLYON 20 BİN TL DEĞERİNDE PARA, ALTIN VE ZİYNET EŞYASI HIRSIZLIK OLAYI İLE ALAKALI 2 KADIN ŞÜPHELİ TUTUKLANDI.