Erzurum GSİM'de atıl spor salonu gençlerin hizmetine açılıyor
Erzurum Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü, GSB Merkezi Yurtlar Kampüsünde atıl durumda bulunan spor salonunu gençlerin kullanımına sunmak üzere bakım ve onarımdan geçiriyor. Daha önce depo olarak kullanılan salon, yapılan düzenlemelerle tekrar spor hizmetine kazandırılacak.
Çalışmanın kapsamı ve amaç
İl müdürlüğü, Palandöken ve Yakutiye Spor Salonu'nda Temmuz ayında planlanan geniş çaplı bakım ve güçlendirme çalışmaları nedeniyle kentteki salon kapasitesini desteklemek amacıyla GSB Merkezi Yurtlar Kampüsü içindeki salonu faaliyete geçiriyor. Temmuz ayındaki bakım döneminde salon, sporculara antrenman imkânı sağlarken aynı zamanda müsabaka organizasyonlarına da ev sahipliği yapacak.
Yönetim, altyapı ve ulaşım düzenlemeleri
Spor salonunun işletme sorumluluğunu Yusuf Tosunoğlu ve Melih Korkmaz yürütecek. Salon bünyesindeki bölümlerde temizlik, bakım-onarım ve çevre düzenlemesi çalışmaları yoğun şekilde devam ediyor. Erzurum Gençlik ve Spor İl Müdürü Levent Çakmur ile Spor Hizmetleri Müdürü Erdoğan Dönmez yapılan çalışmaları yakından takip ediyor.
Beklenen etkiler ve planlanan etkinlikler
İl Müdürü Levent Çakmur, Palandöken ilçesine yapılan bireysel antrenman salonlarının spora nefes aldırdığını belirterek Dadaşkent'te de yatırım hedeflendiğini ifade etti. Çakmur ayrıca, "Bu nedenle spora daha fazla soluk kazandırmak ve sporcularımıza daha fazla çalışma imkanı sağlamak için yıllardır merkezi yurtlarımızın kampüsündeki spor salonunu faaliyete geçireceğiz. Spor salonunda son rötuşlarımızı yapıyoruz. Hafta sonu bu tesiste güreş il birinciliği müsabakaları yapmayı planlıyoruz. Artık burası da Erzurum’un spordaki adreslerinden biri olacak. Buraya Karayolları Bölge Müdürlüğü ve Yakutiye Belediyesi’nin destekleriyle bir de bağlantı yolu yapacağız" şeklinde konuştu.
Karayolları Bölge Müdürlüğü ve Yakutiye Belediyesi desteğiyle yapılacak bağlantı yolu ile salonun şehir içi erişimi kolaylaştırılacak; böylece hem antrenman hem de müsabaka amaçlı kullanım artması hedefleniyor.
GSB Merkezi Yurtlar Kampüsündeki salonun açılması, Temmuz ayındaki bakım döneminde kent genelindeki spor faaliyetlerinin sürekliliğini sağlamaya yönelik yerel bir adım olarak öne çıkıyor.
ERZURUM GENÇLİK VE SPOR İL MÜDÜRLÜĞÜ, ŞİMDİ DE GSB MERKEZİ YURTLAR KAMPÜSÜNDE ATIL DURUMDA BULUNAN SPOR SALONUNA GENÇLİĞİN HİZMETİNE SUNMAYA HAZIRLANIYOR. SPOR SALONUNDA HUMMALI ÇALIŞMA DEVAM EDİYOR.