Erzurum'da minikler güreş il seçmeleri tamamlandı
Erzurum Güreş İl Temsilciliği faaliyet programı kapsamında düzenlenen Minikler Güreş İl Seçmeleri, kentte büyük bir heyecan ve yoğun katılımla gerçekleştirildi. Organizasyon, genç sporcuların rekabetçi ortamda ölçülmesi ve üst düzey müsabakalara hazırlanmaları açısından önemli bir fırsat sundu.
Müsabakalar ve katılım
Yarışmalar 8, 9, 10, 11, 12, 13 ve 14 yaş kategorilerinde yapıldı. Toplam 248 sporcu mindere çıkarak mücadele etti ve her kategorideki dereceye girenler bir üst organizasyon için belirlendi.
Türkiye Şampiyonası'na katılacak sporcular
Kategorilerinde birinci olan sporcular, Türkiye Güreş Federasyonu tarafından Ankara’da düzenlenecek Türkiye Şampiyonasına katılma hakkı kazandı. Organizasyon sonunda, Erzurum’u Türkiye Şampiyonası’nda temsil edecek 76 sporcu belirlendi.
Ödül töreni ve valilikten açıklama
Vali Aydın Baruş, 38 kilogram kategorisinde dereceye giren sporculara madalyalarını takdim ederek başarılarından dolayı tebrik etti. Tören, sporcuların ve ailelerinin yoğun ilgisiyle gerçekleşti.
Konu ile ilgili Erzurum Valiliği tarafından yapılan açıklamada, "Geleceğin şampiyon güreşçilerini yetiştiren tüm antrenörlerimizi, sporcularımızı ve ailelerini kutluyor, Türkiye Şampiyonası’nda ilimizi temsil edecek sporcularımıza başarılar diliyoruz" denildi.
ERZURUM GÜREŞ İL TEMSİLCİLİĞİ FAALİYET PROGRAMI KAPSAMINDA DÜZENLENEN MİNİKLER GÜREŞ İL SEÇMELERİ, BÜYÜK BİR HEYECAN VE YOĞUN KATILIMLA GERÇEKLEŞTİRİLDİ.