Ereğli POMEM'de 32. dönem mezuniyet töreni

Konya'nın Ereğli ilçesindeki POMEM'de 32. dönem mezuniyet töreni düzenlendi; protokol konuşmaları yapıldı, adaylar kep fırlatarak sevinç yaşadı.

Yayın Tarihi: 25.06.2026 17:18
Güncelleme Tarihi: 25.06.2026 17:18

Ereğli POMEM'de 32. dönem mezuniyet töreni

Ereğli POMEM'de 32. dönem mezuniyet töreni

Konya'nın Ereğli ilçesinde bulunan Ereğli Polis Meslek Eğitim Merkezi (POMEM), 32. dönem mezunlarını verdi. Eğitimlerini tamamlayan polis adayları için düzenlenen tören, mezuniyet coşkusu ile gerçekleşti.

Törende protokol üyeleri tarafından yapılan konuşmalarda polislik mesleğinin önemi vurgulandı. Mesleğe yeni adım atacak genç polisler için düzenlenen programda duygusal ve coşkulu anlar yaşandı.

Programın sonunda polis adayları keplerini havaya atarak kutlama yaptı, aileleriyle birlikte sevinçlerini paylaştı.

törene katılanlar

Törene; Konya Valisi İbrahim Akın, Konya Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Ahmet Murat Koru, İl Jandarma Komutanı Tümgeneral Cemil Lütfi Özkul, Ereğli Kaymakamı Murat Eren, İl Emniyet Müdürü Necmettin Koç, Ereğli POMEM Müdürü Yalçın Kaya ve polis memuru adaylarının aileleri katıldı.

KONYA’NIN EREĞLİ İLÇESİNDE, EĞİTİMLERİNİ TAMAMLAYAN POLİS ADAYLARI DÜZENLENEN TÖRENLE MEZUNİYET...

KONYA’NIN EREĞLİ İLÇESİNDE, EĞİTİMLERİNİ TAMAMLAYAN POLİS ADAYLARI DÜZENLENEN TÖRENLE MEZUNİYET COŞKUSU YAŞADI.

KONYA’NIN EREĞLİ İLÇESİNDE, EĞİTİMLERİNİ TAMAMLAYAN POLİS ADAYLARI DÜZENLENEN TÖRENLE MEZUNİYET...

Yazar
EDİTÖR

Mehmet Yılmaz

Ben Mehmet Yılmaz, 28 yaşındayım. İstanbul'dayım. aksiyon.com.tr Gündem ekibinin hırslı araştırmacı gazetecisiyim. Masa başında durmayı sevmem; sahada, meclis koridorlarında, siyasi kulislerde gerçeklerin peşindeyim. İdealist biriyim ve işimi ciddiyetle yaparım.