Erdemli'de 21. Kaymakamlık Kupası başladı, kadınlar tribünleri doldurdu

Erdemli'de 37 takım ve bin 200'ün üzerinde sporcunun katıldığı 21. Kaymakamlık Kupası başladı; kadın seyirciler tribünleri ve tepeleri doldurdu.

Erdemli'de 21. Kaymakamlık Kupası başladı, kadınlar tribünleri doldurdu Erdemli ilçesinde bu yıl 21. düzenlenen Kaymakamlık Kupası Futbol Turnuvası, 37 mahalle takımı ve bin 200'ün üzerinde sporcunun katılımıyla başladı. Turnuva, Kaymakamlık, belediye ve Gençlik ve Spor Müdürlüğü iş birliğiyle gerçekleştiriliyor. Katılım,…
Sonraki Haber