Erciş'te 20 ton saman yandı
Van’ın Erciş ilçesi Aşağı Kozluca Mahallesinde, Şabettin ve Vedat Yıldıza ait bir samanlıkta çıkan yangın itfaiye ekipleri tarafından söndürüldü. Olayda yaklaşık 20 ton saman yanarak kül oldu.
Yangının seyri ve müdahale
Edinilen bilgiye göre yangın, henüz belirlenemeyen bir nedenle başladı. Rüzgârın etkisiyle alevler kısa sürede yayıldı ve durumu görenlerin ihbarı üzerine bölgeye Erciş İtfaiye Grup Amirliği ekipleri sevk edildi. Ekiplerin yaklaşık 2 saatlik müdahalesi sonucunda yangın kontrol altına alındı ve söndürüldü.
Hasar ve takip
İtfaiye müdahalesi sayesinde yangın çevredeki konutlara sıçramadan kontrol altına alındı. Sahipleri için önemli bir maddi kayıp oluşturan olayla ilgili olarak, yangının çıkış nedeni hakkında soruşturma başlatıldı.
VAN'IN ERCİŞ İLÇESİNDE BİR SAMANLIKTA ÇIKAN YANGIN, İTFAİYE EKİPLERİ TARAFINDAN SÖNDÜRÜLÜRKEN, YAKLAŞIK 20 TON SAMAN YANARAK KÜL OLDU.