Elazığ Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Hastanesi'nde çalışan memnuniyeti toplantısı

Elazığ Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Hastanesi'nde personel görüş ve önerilerinin değerlendirildiği aylık çalışan memnuniyeti toplantısının içeriği ve amaçları özetleniyor.

Yayın Tarihi: 26.06.2026 13:15
Güncelleme Tarihi: 26.06.2026 13:15

Elazığ Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Hastanesi'nde çalışan memnuniyeti toplantısı

Elazığ Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Hastanesi'nde çalışan memnuniyeti toplantısı

Elazığ Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Hastanesi'nde, çalışanların görüş, öneri ve taleplerinin değerlendirilmesi, kurum içi iletişimin güçlendirilmesi ve sunulan sağlık hizmetlerinin kalitesinin artırılması amacıyla düzenlenen Çalışan Memnuniyeti Toplantısı gerçekleştirildi.

Toplantının amacı ve kapsamı

Toplantı, kurum içinde çalışanların deneyimlerini paylaşmasına olanak tanıyan bir platform sunarak çalışma koşulları, hizmet süreçlerinde karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerileri gibi başlıkların ele alınmasını hedefledi. Bu oturumlar her ay düzenli olarak yapılıyor ve personelin yönetime doğrudan görüş iletmesine olanak sağlıyor.

Gündemdeki başlıca konular

Katılımcılar; birimlerdeki işleyiş, hasta bakım süreçleri ve ekip içi iletişimde yaşanan aksaklıklar üzerinde değerlendirmelerde bulundu. Çalışanların yönetime ilettiği öneriler dikkatle dinlendi ve hizmet sunumunun daha etkin ve verimli hale getirilmesine yönelik fikir alışverişinde bulunuldu.

Beklenen etkiler

Toplantıda ortaya konan görüş ve önerilerin değerlendirilmesiyle kurum içi iletişimin güçlendirilmesi ve hizmet kalitesinde adım adım iyileşme sağlanması amaçlanıyor. Bu tür düzenli değerlendirme toplantıları, çalışan memnuniyeti ve hasta bakım standartları üzerinde olumlu etki yaratması beklenen uygulamalar arasında yer alıyor.

ELAZIĞ’DA ÇALIŞAN MEMNUNİYET TOPLANTISI

ELAZIĞ’DA ÇALIŞAN MEMNUNİYET TOPLANTISI

Yazar
EDİTÖR

Murat Doğan

Ben Murat Doğan, 30 yaşındayım, İstanbul. aksiyon.com.tr'de Yaşam kategorisi için yazıyorum. Aslında 'yaşıyorum' desem daha doğru! Gastronomi ve seyahat yazarıyım. Sürekli yeni yerler keşfeder, yeni lezzetler denerim. Samimi, keyifli ve 'gurme' bir anlatımım olduğunu söylerler.