Elazığ’da otomobilin çarptığı motosiklet sürücüsü hayatını kaybetti

Elazığ merkez Zübeyde Hanım Caddesi'nde otomobilin çarptığı motosiklet sürücüsü Muhammed Sefa Aslan kaldırıldığı hastanede yaşamını yitirdi; polis inceleme başlattı.

Yayın Tarihi: 24.06.2026 13:27
Güncelleme Tarihi: 24.06.2026 13:31

Elazığ’da otomobilin çarptığı motosiklet sürücüsü hayatını kaybetti

Elazığ’da otomobilin çarptığı motosiklet sürücüsü hayatını kaybetti

Olay, gece saatlerinde merkez Zübeyde Hanım Caddesi'nde meydana geldi.

23 AES 474 plakalı otomobili kullanan Ö.C.B. şerit değiştirirken, aynı yönde seyreden 23 AFP 498 plakalı motosikletin sürücüsü Muhammed Sefa Aslan'a çarptı. Kazada Aslan ağır yaralandı.

Kaza ve müdahale

İhbar üzerine olay yerine sevk edilen sağlık ekipleri, yaralıya ilk müdahaleyi yaptı. Muhammed Sefa Aslan ambulansla Fırat Üniversitesi Hastanesi'ne kaldırıldı; yapılan tüm müdahalelere rağmen hayatını kaybetti.

Soruşturma

Polis ekipleri kazayla ilgili inceleme başlattı.

ELAZIĞ’DA OTOMOBİLİN ÇARPMASI SONUCU AĞIR YARALANAN MOTOSİKLET SÜRÜCÜSÜ HAYATINI...

ELAZIĞ’DA OTOMOBİLİN ÇARPMASI SONUCU AĞIR YARALANAN MOTOSİKLET SÜRÜCÜSÜ HAYATINI KAYBETTİ.

Yazar
EDİTÖR

Fatma Öztürk

Merhaba, ben Fatma Öztürk. 26 yaşındayım, İzmir. aksiyon.com.tr Gündem için yerel yönetimler ve şehir haberlerini takip ediyorum. Benim önceliğim insan hikayeleri ve toplumsal sorunlar. Vatandaşın sesini duyurmayı seviyorum, empati yeteneğimin yüksek olduğunu söylerler.