Düzce Üniversitesi E-Ticaret ve Pazarlama Programı 15. Uluslararası Yeni Dünyada İletişim Kongresi'nde bildiri sundu

Düzce Üniversitesi E-Ticaret ve Pazarlama Programı, Prof. Dr. Yeliz Baş danışmanlığında MBTI'ye göre sosyal medya kullanımını inceleyen bildirisiyle 15. Yeni Dünyada İletişim Kongresi'nde yer aldı.

Düzce Üniversitesi E-Ticaret ve Pazarlama Programı 15. Uluslararası Yeni Dünyada İletişim Kongresi'ndeDüzce Üniversitesi Gölyaka Meslek Yüksekokulu E-Ticaret ve Pazarlama Programı, Prof. Dr. Yeliz Baş ile öğrencileri Arda Özbay, Tuğba Çakmak, Hüseyin Efe Demir ve Seval Şahin tarafından hazırlanan bildiriyi 15.…
Sonraki Haber