Düzce Işık İlkokulu öğrencileri atıkları sanat eserine dönüştürdü
Düzce Işık İlkokulu 3/A öğrencileri, Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli kapsamında topladıkları atıkları sanat eserine dönüştürüp yıl sonu sergisinde sundu.
Düzce Işık İlkokulu 3/A sınıfı atıkları sanata dönüştürdü Düzce Işık İlkokulu 3/A sınıfı öğrencileri, Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli kapsamında yıl boyunca hazırladıkları eserleri bir sergide izleyiciye sundu. Sınıf öğretmeni Selma Sel rehberliğinde gerçekleştirilen etkinlikte, günlük hayatta atık olarak değerlendirilen malzemeler…