Düzce’de gençler sporla hem eğleniyor hem güçleniyor

Düzce Belediyesi 2026 ilk yarı raporunda gençlere yönelik spor programları, 20 bin kişilik erişim, Gençlik Ofisi ve sağlıklı yaşam projelerini açıkladı.

Düzce’de gençler sporla hem eğleniyor hem güçleniyorDüzce Belediyesi Gençlik ve Spor Hizmetleri Müdürlüğü, 2026 yılının ilk yarısına ilişkin ayrıntılı raporunu yayımladı. “Spor Şehri Düzce” mottosunu kent genelinde yaygınlaştırmayı hedefleyen müdürlük; düzenlenen organizasyonlar, Sağlıklı Yaşam Merkezleri ve Gençlik Ofisi aracılığıyla bu…
Sonraki Haber